آیفون بدون قرعه کشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 - ابتدا با کلیک روی لینک  http://www.xpango.com/?ref=94001413  وارد سایت شوید.

2- سپس برروی چیزی که میخواهید انتخاب کنید کلیک کنید   MP3 / play Station / Mobile

3-  بعد از وارد شدن به صفحه "View the Latest  " را کلیک کنید(تقریبا وسط صفحه بارنگ ... ای)

4-  حال برروی گزینه مورد علاقه خود ماوس را نگه دارید تا تعداد اعتبار مورد نیازبرای دریافتان را مشاهده کنید ( منظور از اعتبار تعداد زیر مجموعه هایی است که شما برای دریافت هدیه نیاز دارید)

5-بعد از انتخاب گزینه مورد علاقه خود بالای صفحه را (sing up) کلیک کنید وارد صفحه ای خواهید شد و باید اطلاعاتی را وارد کنید :


First Name  نام خود را بنویسید 
Last Name    نام خانوادگی خود را بنویسید
Email   ادرس ایمیل خود را وارد کنید 
  Password   برای خود پسوردی انتخاب کنید 
Confirm Password   تکرار پسورد انتخابی را بنویسید
Address 1     ادرس منزل را کامل انگلیسی و دقیق به وارد کنید(آموزش در آخر توضیحات)
به Address2و address3    کاری نداشته باشید
Town/City   نام شهر خود را بنویسید 
Country/state  نام استان خود را بنویسید 
  Country نام کشور خود را انتخاب کنید 
Contact Number  شماره تلفن خود را بنویسید

(مثلا :  982188425231   >>>>88425231  +  021  +  0098)

how did u know it  از این منو اولی رو انتخاب کنید (friends)

مهم : در قسمت Referral ID کد مقابل را وارد کنید : 94001413

Free Gift  نام هدیه را انتخاب کنید که قبلا دیده بودید(حتما اینجا انتخاب کنید)

در قسمت zip / postal هم کد پستی رو میتونید بنویسید .

Terms And   تیک این گزینه را بگذارید 
در نهایت این گزینه رو کلیک کنید  Register 

 مهم : حالا به ایمیل خود بروید. یک میل از سایت برایتان آمده.آن را باز کرده و روی Here click    کلیک کنید تا شما را کاملا رجیستر نموده و جزو مجموعه ها قرار دهد .(اینجا را برای این گذاشتند تا مطمئن شوند  شما در آن سایت عضو میشوید و از سر بیکاری  به آنجا نرفتید)
اگر مشکلی پیش نیاد وارد صفحه ای خواهید شد که لینک زیر مجموعه گیری شما در ان موجود است شما باید این لینک را به افراد بدهید و اگر کسی با این لینک ثبت نام کند زیر مجموعه شما خواهد شد بعد از اینکه کسی در زیر مجموعه شما قرار گرفت و فعال شد  1 امتیاز به شما داده می شود و شما بعد از کسب امتیازهای لازم برای دریافت پکیج انتخابی می توانید ان را درخواست بدهید(My account) تا ارسال شود .
لازم بذکر است که این شرکت تحت پوشش بیمه اس اس ال بوده و نیز تمام محصولات ان تا 12 ماه گرانتی خواهند داشت .

لازم به ذکر است که اکثر آنها باور نمیکرده اند که هدیه خود را دریافت خواهند کرد و بعضی از آنها فقط از روی کنجکاوی ثبت نام کرده اند و بعد از کسب اعتبار لازم هدیه خود را در دست گرفته اند.وبعضی هم گفته اند وقتی به دوستانمان این سایت را معرفی کردیم با تمسخر آنها مواجه شدیم اما حالا همه آنها به تکاپو افتاده اند و در سایت عضو شده اند.

برای عضویت به نکات زیر توجه کنید:

در انگلیسی آدرس کاملا برعکس فارسی نوشته میشود . یعنی ازجزء به کل مینویسند .

No : پلاک / Alley:کوچه / St:خیابان کوچک(فرعی) / AV(ای وی):خیابان بزرگ(اصلی) /Blv:بلوار / Sq:میدان/ Town:شهرک / High way:بزرگراه /cross:چهار راه
حال میتوانید با توجه به مثال زیر آدرستان را بنویسید)این آدرس مجازی میباشد)

یه مثال  :

آدرس فارسی : تهران . بزرگراه همت .خیابان انقلاب(اصلی) . میدان آزادی . خیابان کارگرجنوبی(اصلی) .خیابان مرتضی نژاد (فرعی). بلوارنوری.کوچه یاس15.پلاک۸1

آدرس به انگلیسی:
No 81,Yas15 Alley,Noori Blv,Mortezanejad St,South Kargar Av,Azadi Sq,Enghelab Av, Hemmat Highway,Tehran City

مراحل کار

با استفاده از میل دوم که براتون فرستاده میشه وارد سایت شوید در واقع این لینکه : 
http://www.xpango.com/fe/htm/login/login.asp 
 روی گزینه login کلیک کنید در صفحه بعد در قسمت user name آدرس email خودتان را که با آن ثبت نام کرده اید را بنویسید و در قسمت password هم پسوردتان را بنویسید و روی گزینه login کلیک کنید تا وارد اطاق کار خود شوید در قسمت my account نام شما و پیام خوش آمد گویی به شما دیده میشود .

در این قسمت یک کد و یک لینک به شما داده میشه که باید زیر مجموعه های خودتونو با اون اضافه کنید . یعنی کسی که میخاد زیر مجموعه شما بشه باید با این لینک و کد ثبت نام کنه . این خیلی مهمه .  

در سمت راست صفحه گزینه های زیادی وجود دارد روی اولین گزینه یعنی orders/credits/referaal id  کلیک کنید تا وارد پنجره بعدی شوید دراین صفحه در قسمت active orders نوع محصولی را که انتخاب کرده اید و همچنین آیدی و تاریخ عضویتتان را می بینید . . 

برای دیدن زیر مجموعه های خود روی گزینه details کلیک کنید (در همین قسمت قبلی:Ordrs/Credits/referral ID) در قسمت referrals با کلیک روی گزینه more info می توانید اسامی و نوع محصول انتخابی زیر مجموعه هایتان را مشاهده کنید . . 

شما با کلیک بر روی گزینه change gift می توانید نوع هدیه خود را تغییر دهید با گزینه delete کاری نداشته باشید چون باعث حذف آیدی شما خواهد شد . 

نکته مهم: وقتی شما برای دیدن زیر مجموعه های خود روی گزینهdetails کلیک کردید وارد صفحه جدید میشوید که در قسمت referrals تعداد زیر مجموعه های شما دیده میشود که به رنگ سیاه نوشته شده است اگر جمع اعتبار تان که قرمز رنگ است با تعداد زیر مجموعه هایتان برابر نیست به این دلیل است که زیر مجموعه های شما هنوز عضوی را معرفی نکرده اند و زیر مجموعه ای ندارند . پس حتمآ به این موضوع دقت کنید که وقتی اعتبار شما پذیرفته میشود که هر کدام از زیر مجموعه های شما حد اقل یک نفر عضو گرفته باشد تا عضو فعال شناخته شود . 

یک مثال ساده فرض کنید شما برای دریافت هدیه خود نیاز به اعتبار 17 نفر دارید شما باید 17 نفر را معرفی کنید و آن 17 نفر هم حتمآ باید حداقل یک نفر را معرفی کنند تا اعتبار شما تائید شود یعنی در اصل شما به 34 نفر احتیاج دارید . در مورد این موضوع اصلآ نگران نباشید چون هر کسی که توسط شما عضو شود بی شک برای بدست آوردن هدیه عضوی معرفی خواهد کرد و به همین ترتیب اعتبار شما و زیر مجموعه های شما رشد میکند و تائید میگردد ...

چند روش پیشنهادی برای گرفتن زیرمجموعه بیشتر برای دوستانی که این کار رو بلد نیستند:

1-     آسونترین روش دعوت کردن دوستان خودتونه

2-     ایجاد کردن وبلاگ و کپی کردن مطالب وبلاگ من در وبلاگ خودتون (البته بجای لینک من لینک خودتونو قرار بدید)

3-     ازطریق سایت های آگهی ایرانی که تعدادشون هم زیاده وهم به صورت مجانی به شما اجازه میدن تبلیغ بکنید (لیست تعدادی از این سایت ها : ایستگاه . هفت رنگ . رهنما . آگهی نامه و... )

4-     تبلیغ وبلاگ خودتون با نظر دادن در وبلاگ ها وسایتهای دیگه (در این روش آمار خودتونو در موتور های جستجو مثل گوگل هم بالا میبرید)

5-     جمع کردن ایمیل افرادی که وبلاگ ویا وب سایت دارن وفرستادن آدرس وبلاگتون به ایمیل اون ها

6-     ورود به چت روم های ایرانی  وتبلیغ خودتون (میتونید چت روم ها رو توی یاهو سرچ کنید)

طریقه گرفتن عضو:

بعد از ورود به سایت در بخش کاربری خود جلوی Referral Link لینک شما قرار دارد که از طریق این لینک میتوانید دوستان خودتان را به سایت معرفی بکنید

 

به عنوان مثال شما برای بدست آوردن مثلا w810 باید 15 نفر را معرفی بکنید و آن 15 نفر هم هر کدام 1 نفر رو معرفی بکنن تا 15 امتیاز شما کامل بشود ویتوانید گوشی موبایلو هدیه بگیرید

**اگه خیلی ساده تر بگم شما هزار تا هم زیر مجموعه بگیرید برایتان فرقی نمیکنه و هیچ امتیازی نمیگیرید بلکه هر زیر مجموعه ی زیر مجموعه ی شما به شما امتیاز میدهید.

**یک راه ساده تر هم هست که اون هم عضو شدن در سایت های که xpango به صورت Offer معرفی میکنه

یعنی شما یک زیر مجموعه میگیرید ودر 5-14 سایت عضو میشید(بستگی به امتیازی که اون سایت داره) که تا اینجا 14 امتیاز گرفتید و و قتی زیر مجموعه شما هم یک امتیاز بگیره (یعنی یک زیر مجموعه ویا یک امتیاز با ثبت نام در اون سایت ها کسب کنه) 15 امتیاز شما کامل میشه ومیتونید W810 خودتونو از سایت بگیرید.



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: